PBKIK_Védjegy_kamara_protask   bni_7401

Iroda vezetési asszisztens

2010 óta területfejlesztési projektekkel foglalkozó irodánk bővíti jelenleg hét fős létszámát. Ennek érdekében várja a jelentkezőket Pécsett az alábbi pozíció betöltésére:

A munkakör alapvető célja:

  • irodai-ügyviteli folyamatok támogatása
  • napi feladatok adminisztratív feladatok ellátása (iktatás, postázás, számlázás)
  • levelezési és szövegszerkesztési feladatok (kísérőlevelek, teljesítésigazolások, egyéb egyszerű levelek elkészítése)
  • a pozíció célja, hogy a pozíciót betöltő kolléga 1-3 hónap alatt megismerje a Cég szervezetében zajló ügyviteli folyamatokat és ezek közül egyes feladatcsoportoknak önálló felelősévé válhasson, ezzel tehermentesítve az ügyvezetést a rendszeresen ismétlődő ügyviteli feladatok ellátása alól

A munkakörben ellátandó feladatok:

  • szerződések, teljesítésigazolások készítése, számlázás
  • iktatás
  • eseti kapcsolattartás közmű-szolgáltatókkal,
  • gépjárműfenntartás adminisztrációja (műszaki vizsga, biztosítás, menetlevél nyomon követése),
  • kapcsolattartás a könyvelővel (havi költségszámlák gyűjtése és leadása, járulékfizetési kötelezettség nyomon követése)
  • munkaügyi adminisztráció támogatása (alkalmassági vizsgálatok érvényessége, szabadságok, betegszabadságok vezetése, adatszolgáltatás bérszámfejtéshez)
  • saját honlap és közösségi médiafelületek kezelése
  • irodai catering biztosítása
  • beszerzési feladatok koordinálása (maga a beszerzés nem része a pozíciónak)

Előnyt jelent, de nem feltétel:

Az alábbi OKJ-s végzettségek valamelyike

  • Irodai asszisztens (33 346 01 1000 0000)
  • Pénzügyi-számviteli ügyintéző (52 344 01 0000 0000)
  • Marketing- és reklámügyintéző (52 342 01 0000 0000)
  • Európai Uniós üzleti szakügyintéző (55 345 01 0010 5501)
  • műszaki területre szóló OKJ-s végzettségek

Amit kínálunk:

  • hosszú távú fejlődési lehetőség,
  • változatos kihívások,
  • valós, tényleges szakmai mentorálás,
  • heti 5 nap, 8 óra/nap munkaidő,
  • állandó munkahelyi munkavégzés jól felszerelt, kulturált munkakörnyezetben Pécsett
  • bruttó 180.500,-Ft/hónap bejelentett kezdő fizetés,
  • kiegyensúlyozott szervezeti háttér.

Elvárásaink:

Alábbi feltételek mindegyikének együttes teljesülése szükséges:

  • Ifjúsági Garancia rendszerben regisztrált és 25 évesnél fiatalabb regisztráció időpontjában
  • iskolarendszerű oktatásban, felnőttoktatás vagy felnőttképzés keretében szerzett, az Országos Képzési Jegyzékben (OKJ) szabályozott szakképesítést, kivéve a 62-es OKJ számok,
  • oktatási intézmény nappali tagozatán nem folytat tanulmányokat és nem is dolgozik,
  • felsőoktatásban szerzett felsőfokú végzettséggel vagy szakképzettséggel nem rendelkezik,
  • számítógépes programok ismerete
    • MS-Word szövegszerkesztő készségszintű használata
    • MS-Excel táblázatkezelő készségszintű használata
  • motiváltság a szakterület megismerése iránt
  • munkakezdés 2018. július 1-től
  • megbízhatóság, kiszámíthatóság
  • önálló kommunikációs készség személyesen, telefonon és e-mailben

Jelentkezés:

E-mailben az alábbiak csatolásával az allas@protask.hu e-mail címre várjunk .doc vagy .docx formátumban:

  • max. 2 oldalas fényképes Europass önéletrajz
  • benne max. 500 karakteres motivációs bemutatkozással

A jelentkezés folyamatosan lehetséges akár 2018. július 1-jei munkakezdéssel. Az új munkatárs kiválasztásáig határidőtől függetlenül lehet jelentkezni.